Nikdy nekupujte letenky od ptáků jako je Kiwi nebo třeba Pelikán. A nebo ještě líp. Prostě nenakupujte od překupníků, jsou s tím jen samé problémy. Já jsem zase naletěl a stálo mě to hromadu starostí, vyřizování a nějaké peníze. Co všechno může být špatně?
Honzo zdravíme!
Děkujeme za tvoje zajímavé relevantní info ohledně letenek, že nákupy přes letenkové prostředníky, může být docela velká “ptákovina” 🙂
Co se týče Tvých skvělých fotek, jsme dlouholetými “fanoušky”.
P.S.: Znám sympatickou dcerku Kristýnku, je to prímové děvče a šikulka přes jejího Matyseeka (rodinný kamarád co vyrůstal s mými synkami).
Petr Šejdl — DSSIGN.eu / Design Studio Sejdl / graficky designer
S Kiwi.com mám dvě zkušenosti, ani jednu pozitivní. Jednou mi vystavili „jednosměrnou“ letenku blahé paměti OSR-PRG, která byla výrazně levnější než u jiných prodejců, tak, že obousměrnou letenku prohlásili za jednosměrnou s přestupem cca 50 hodin (návrat zvolen dle jejich vlastního uvážení). Podruhé mi dali letenku na dálkový let za běžnou cenu, ovšem zavazadla atd. mi zredukovali o třídu níž. Trvalo několik dní a emailů, než pochopili, že tenhle podvod jim u mě neprojde. Jinak se západoevropskými zprostředkovateli mám zkušenosti úpně jiné. Zrovna teď mám of GoToGate letenku, za kterou chtěla letecká společnost dvakrát tolik (holt svátky). Zakoupeno mou kartou a s trochou námahy jsem se dostal i na správu rezevace přímo na stránkách dopravce.